KeSTRESSan melanda

kestressan adalah satu perkataan yang tidak pernah wujud dalam kamus..
so..korang xyah susah2 berkejar-kejaran semata-mata nak pegi library cari perkataan nie okeyy...
ia adalah rekaan semata2 bagi memuaskan hati aku yang tengah berserabut bak akar serabut...
lagipun ni dah memang keje aku, mencipta perkataan baru apabila terlalu tension...arghhhh..tension!!!..rasa nak nangis ja...:'(

Hidup nie memang pelik..sangat2 pelik betol x?? sape setuju sila angkat tangan..cepat!!!!!
Kadang-kadang aku terfikir sorang2...sebab dah xde orang nak teman aku fikir..jadi dengan rela hatinya aku fikir sorang2 ..tengok orang lalu je aku fikir...tengok kambing sedang makan pun aku fikir..tengok rusa sedang nyanyi..tengok kucing sedang mengorat...semua 2 aku fikir..tapi fikir punya fikir..habuk pun tarak...huh!!


okEy2...melalui pemikiran yang aku cetuskan melalui minda yang tengah berserabut sekarang nih..
maka tercetus lah satu fenomena..wat?? fenomena??
for me..life is full of beauty...u can smell the rain n feel the wind...setuju x???
yeahh..u all harus setuju..syukur la skit dengan nikmat yang diberikan...alhamdulillah..thanx 2 ALLAH S.W.T...=)

Dalam kehidupan, kita akan lalui bermacam-macam perkara yang mungkin baru bagi kita... bahagia..gembira..sunyi..sedih...kecewa..letih..tertekan & banyak lagi la..
kalau aku cerita kat sni sampai esok pon xabis...semua benda nie akan dilalui oleh setiap orang..normal la kan...kalau korang xpernah lalui semua ni aku xtau nak cakap apa la....mahkluk asing kot..hehe..

semua orang mesti la nak rasa bahagia..gembira...xde sape pn nak sedih..kecewa..sunyi...tapi u all harus tahu...No one is in control of your happiness but you...therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change...

korang pernah rasa camni x??------>boring...sunyi..sedih..xde orang teman..xde bf/gf...
kalau ade..mai2 aku tolong...chewaaahh..dengan penuh semangat aku nak tolong...hahaha..sebab aku pun pernah rasa camni juga..satu langkah yang selalu aku pratice bila masalah ni datang mengunjungi aku...
when u are lonely remember it's true, someone somewhere is thinking of you... waaahh..sweet x?? sweeeeeeeeetttttttt  gileerrrrrr kan2.....hahaha...
dengan ini aku mengumumkan bila dah sedih @ sunyi. u all boleh la fikir camni-----> "mesti skrang ni farid kamil @ zack efron  @ aaron aziz tengah fikir pasal aku kan "... xpe2..letak la nama sapa-sapa pun yang korang suka...aku izinkan..tapi farid kamil..zack efron & aaron aziz bagi aku...hahaha..





Setelah rancak menaip..aku seakan-akan tersedar ..nampaknya aku sudah mula menulis entry yang berunsurkan kegedikan terlampau...huh!!
kegedikan aku semakin menjadi-jadi sehingga berkelakuan seperti orang yang xnormal iaitu meminati suami orang...aaron aziz 2 suami orang der..ape kejadahnya aku nih..ayoyoyo...nie dah melampau...
tapi xpe..kegedikan juga merupakan salah satu daripada kehidupan...cover beb cover..muahaha..

Dengan ini..aku akan menamatkan entry kali ini dengan lafaz selamat malam semua...smile..(^_^)



P/S : kegedikan tidak patut diamalkan di alam realiti okey...kepada kaum hawa sekalian, sila take note.. cheewaahh....xleh blah...hahaha...






No comments: