Qi Razali sangat cool

    Sebut pasal Qi Razali nie korang mesti dah kenal mamat nie kan..ala..hos rancangan destinasi bujet 2...ooo..kenal??? haaa..entry aku kali nie pasal dia la...mula-mula aku tengok muka si Qi nie ingat mat salleh mana...yela...muka dia kan ala2 mat salleh gitu,  lepas 2 rambutnya yang ala2 Albert Hammond, Jr. (gitaris The Stokes)... la kan..hahaha.. rupa-rupanya melayu sihh..ayoyoooo...gantem jugak ya...hahaha...sebenarnya aku suka tengok destinasi bujet 2 bukan sebab Qi laaa.. aku nengok sebab aku suka travel...menipu disitu..motif utama nak tengok Qi sebenar2 nye...hehe..ngaku je la weh...adoiii..kantoi....malu i tau...hahaha..tapi seyes aku cakap dia memang cool...perghhh...cool + slumber yaya + sempoi & seangkatan dengannya la...eeee...sukeeeee.... (gedik bebenor)

~ niE la Qi~

    Bagi aku Qi nie memang betol2 sesuai jadik pengacara destinasi bujet..nampak real..cehh!! puji lagi..hahaha.. betol la weh...aku bukan saje nak puji...kalau korang tengok rancangan 2 mesti korang akan fikir cam aku jugak kan...lagi2 time nak mandi kat laut...slumber je..xyah nak tukar-tukar baju...terus bukak baju n then lari lintang pukang..terjun!!!!! giler..gentlemen nak mampos...hahaha....kalau tengok Qi pakai rayban lagi la...perghhhh...mau luruh jantung i....macho beb...kalau la aku ada kawan macam si Qi nie memang confirm dah ajak kawin..hahahaha...

     Tapi 1 benda je yang aku xpuas ati...akak aku pernah jumpa Qi kat Terengganu..masa 2 dia tengat shooting untuk destinasi bujet la....arghhhh..geramnye aku...nasib baik dia hanya terjumpa bukan dating ngan Qi..kalau dating tension aku...hahaha...okey la..aku nak tamatkan entry aku sekarang jugak sebelum aku melalut xtentu hala...hehehe... bye2 Qi...

=))

8 comments:

Anonymous said...

guwa nk komen ni..guwa nk komen..ermmm..
hmmmmm...
lalalalaa~
guwa komen len kali la..

aini ibrahim said...

ok.aku sangatttttttt2 ske qi.
ni nak kne wat entry psl qi gak ni..hehe

DuNia PEnuLisan said...

dak viruz knon= komen ar woiii...hahaha

aini= hahaha..yeke??bgus2...cool giler kn2..

aini ibrahim said...

yeaa..aku pn ske tgk die ms destinasi bajet 2..
cr die jd pngacara sgt slumber..mcm ckp ngan kwn2 je.hehe

PendekarPetai said...

tgok cite blogger boy.. kompom ko trus g pinang dia... hahaha....

DuNia PEnuLisan said...

aini : tau xpe..

pendekar petai : hahaha..aku xsempat tgk..lau aku tgk mesti blog ni psal dia je..huahua..

Qi0808 said...

hello:) terharu sgt baca entry ni :) thank you sgt2...

DuNia PEnuLisan said...

hello Qi..waaahh..tq sbb sudi bc entry ni..tapi seyes Qi memang cool..welcome..:-)..