eleh..nak yang ensem je...

Assalamualaikum....

ehem2..untuk makluman saudara saudari sekalian, entry kali nie berkisarkan mengenai aku...asyik2 pasal aku je kan..xbenda lain ke?? nasib ko la nyah.. hahaha...aahhh..gue peduli ape..kalau xsuka boleh kutuk..aku xkisah korang nak kutuk...tapi kutuk2 jugak...sekali aku penampor baru hang tau..hahaha.....ape ko ingt aku ni xde prasaan ke??..huhuhu..

Sebelum keadaan bertambah parah...sila kembali ke pangkal jalan  pada topik asal....~~~ topiknya berbunyi begini...."eleh..2 la, nak yang ensem2 je" ...." jual mahal " macam pernah dengar je ayat nie kan2...ermmmm....ensem?? nak yang ensem je?? jual mahal..??hello..ayat nie dituju khas buat aku ke?? ce teka..ce teka...yelaaa..sape lagi..huh!!! aku jugak yang kena...

Ayat2 diatas memang 100% ditujukan khas buat aku...dah selalu sangat aku dengar... xtau nak cakap ape daaa...setiap hari  kot aku dengar ayat camni.. setiap hari??? huishhh...nampak beno menipunya...hahaha....kadang2 aku pun pelik bin ajaib... korang rase wajar x ayat camni dituju khas buat aku?? memang tak la kan... xwajar...sangat2 tidak wajar... yela..apa ko ingt aku ni artis ke nak yang ensem2 je.. woiiii..woiii....ko ingt aku xde cermin ke??? ari2 aku tengok cermin la weh...aku sedar sape aku...sila muntah hijau...haha..
 
Penjelasan aku mengenai isu ini :

hahahaha..bagi aku gelak puas2 dulu okey.. penjelasan aku mengenai isu ini?? gila ko nyah...bujet artis ke ape nie?? macam la orang nak dengar penjelasan aku...bagi orang kutuk ade la...hahaha..sila jangan menyampah dengan entry ini ye..aku cuma nak kongsi ape yang aku rasa...helloooooo...yela2..memang aku xnafikan aku suka tengok orang yang ensem macam farid kamil..yang macho mcm adi putra..yang sweet macam kim hyun joon...tapi come on la.. 2 minat je okey...aku rasa bukan aku sorang je yang suka tengok yang cantik2..yang ensem2..korang pun same je kan..xyah nak tipu aku la..yang lelaki dengan cara dia..kalau awek cun lalu mau xjuling mata nengok..siap ade bunyi phewitttt!!!!! .yang pmpuan plak tersengeh2 je bila ade yang ensem lalu depan sambil berlagak cool..lagipun xsalah kan...sekadar nak cuci mata je pon..tapi dosa gak..maksiat mata 2..huhu...pembetulan - cuci mata xbermaksud gatal okey..hahaha... sedangkan ALLAH mencintai kecantikan. tapi melalui itu, korang xleh nak judge aku macam2..cakap aku nie memilih la.. nak cari yang ensem2 ala2 farid kamil, fahrin ahmad...no!!!  tapi kalau dah rezeki nak wat camne kan..aku terima ngan ati yang terbuka...hahaha...xkan nak tolak...rugi wooooo... gatal la plak...adoiii....

jual mahal??? ermm...jual mahal sangat2 xsesuai untuk aku okey...tapi bukan aku nak cakap yang jual murah 2 sesuai ngan aku... woiii..gila ke ape..ade ke patut cam2..xpatut..xpatut...aku cuma nak bagitau jual mahal nie sesuai untuk gurl2 yang cun2 sebab diorang memang patut la jual mahal...diorang mesti la nak cari calon yang sesuai ngan mereka kan...yang secocok, bak kata pepatah bagai pinang dibelah dua...hehehe....kalau muka dah cun..ade market xpe la nak jual mahal...confirm xde orang kutuk punye..kalau aku bujet jual mahal mau mati kering aku kena kutuk...kutuk secara bertubi-tubi plak 2...

FARID KAMIL...(^_*)

ADI PUTRA...:-)
opsss..TERupload la pulak..hahaha


kesan & implikasi kepada diri aku :

Tidak kah anda semua sedar??..kalau xsedar mai aku tolong sedarkan...hahaha...mungkin disebabkan ayat2 nie la budak2 lelaki akan lari lintang pukang bile jumpa aku...lari woi..lari...macam jumpa antu kak limah mungkin?? boleh jadi jugak...hahaha....dan mungkin ade segelintirnya memandang aku dengan penuh sinis sambil mengeluarkan dialog yang berbunyi begini ..:-

Dialog pertama ~  " eleh..demand la pulak minah nie..nak yang ensem2 je..lau lawa xpe la jugak.."
Dialog kedua ~  " jual mahal konon...ko ingt ko 2 scha alyahya??ingt muka ko market sangat?? memang tak la.. hahahaha...(suka gaya macho sambil mengusap2 rambut.) "....
Dialog ketiga ~ " owh...nak yang ensem je kan...haaa...tunggu la ko..tnggu sampai ke tua la... huahuahua.. (suka sambil menjelir2 kan lidah )...
Dialog keempat ~ " blah ar ko.. jual mahal konon.. kalau osman kering  nak kat ko pon dah kira untung tau x??? ( sambil mencampak rokok & memijak2 rokok tersebut )

ini la kemungkin yang bakal aku terima...sangat pedih woooo...so..kalau xnak aku kena kutuk camni...jangan sesekali cakap aku jual mahal @ nak yang ensem2 je...okey?? faham??? bagus anak mak.. hahaha..

Harapan aku :

kepada sahabat2 aku sekalian..jangan la korang bagi ayat2 sebegini untuk judge aku..sebab aku bukan nak mencari yang ensem...tapi tipu la plak aku cakap nak mencari yang xensem..so..untuk menyelamatkan keadaan..aku nak mencari yang sedap mata memandang..hahaha..tapi yang paling utama & sangat penting adalah aku nak mencari orang yang boleh membimbing aku @ dengan erti kata lain beriman serta cool... yeahhh..cool 2 penting jugak...wa suka yang cool...macam Qi..hahaha... yang ensem pun boleh jugak.. muahahaha....

Kesimpulan :

So..moral of the story....."saya nak mencari cinta..bukan mencari yang ensem.."   (dengan gaya comel seperti Lisa Surihani) waaaaahhhhh....ayat xleh blah...kalau nak tau nie la ayat dalam cite Lagenda budak setan...cume aku ubah yang ujung je...hahaha...

dah2..siaran tamat....byeeeeeeeeeeeeeeee....

sempat lagi...hahaha


4 comments:

pja said...

wahaha..mije, diolog tu mst dtg dr laki yg dh kne rject ngan ko an?die x puas ati tuh..=P

my new story said...

dialog 2 aku wat sndri la weh..xde kena mngena yg idup @ yg mati..hehehe..uishh.. aku xprnah pn reject org..org je yg reject aku..hahahaha

IZAHAR™ said...

haha...=P

my new story said...

hehehe...