eseimen oh eseimen....

alahai eseimen..ko wat aku tension tau x??...eseimen bertimbun-timbun tapi masih lagi  nak layan blog..ade masa plak 2 nk tulis entry kat sini..hahaha...arghhhhhhhhhhhh..sekali lagi tension...sebenarnya eseimen aku xde la susah sangat..yeke x susah????bagi orang lain senang la kot tapi bagi aku sangat susah wooo sbb aku malas..muahahaha.. haaiiishhh...lau senang dah lame den buat...ayoyooo...eseimen aku hampir keseluruhannya berkisarkan mengenai penulisan berita...sampai aku pon xtau nk wat berita pasal ape daaaaa....tapi aku rasa mesti ramai student2 cam aku kn2...suka wat eseimen last minute..kn2...alololo...ngaku je la..xyah nak cover2 okey..hahaha...=)

p/s : haaaa...ni die muka insan2 yang rajin bergambor..aku ulang skali lagi..rajin bergambor okey..bukan rajin wat eseimen...hahahaha...


4 comments:

AhMad FieTrie said...

~merahNya depa ni.. ish3.... :)

DuNia PEnuLisan said...

haqhaha..merah 2 berani..yeaahhh..!!!

Iena said...

1st time bkak blog mije...
blh tahan gak..
dah mcm reporter la plak aku tgk kwn aku yg sorg ni..
memg sesuai la jd wrtawn..heee

DuNia PEnuLisan said...

hahaha..insyallah..doa-doa kn aku ye..
tp eseimen wrtawan 1 pon xsiap lg nie cmne???hahaha..