Giler tv

Untuk makluman tuan puan sekalian,arinie aku xde kelas...ooyeeahhhh.(hepi sekejap)..tapi malam ni ade..huh!!....so, alang-alang xde kelas,aku gunakanlah kesempatan ini untuk menulis entry...entry kali ini adalah berkisarkan mengenai emosi gue sedikit terganggu akibat portal uum...uwaarrghhhhh...woiii portal!! time aku xde kelas la ko nak wat hal...ko pehal??jeles aku xde kelas?? (inilah akibatnya apabila terlalu trauma, dengan portal pon aku bleh berbicara..hehehe)...hasihhhh...ermmm..aku naik angin ngan portal ni bukan ape pon..sebenarnye aku nak tengok tv jer...lau xde tv memang tak la...confirm 2x je aku buka untuk 1 sem..hahaha.. tu pon untuk add/drop subjek & untuk amik slip exam....=)...tapi disebabkan portal uum sudah berkembang maju semenjak dua menjak ni..(maju ke??) aku dengan penuh bersemangat & girangnya membuka portal..boleh dikatakan hampir setiap ari...fuhhhh...hahaha..setiap kali nak buka portal..ati aku seakan-akan menari-nari + berbunga-bunga + tersengih-sengih menandakan kegembiraan yang tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata....(terlebih sudaaa)...muahahaha...namun..disebalik kegembiraan itu juga, terselit kekecewaan + kesedihan + keboringan + ketraumaan + kestressan kerana hasrat untuk menonton tv tidak tercapai jua...(ape benda aku mengarut nie??)....okey2..untuk mengatasi gangguan emosi nie..aku telah mengambil langkah bijak lagi efisyen iaitu mendengar lagu......

~~~~~~~layannnnnnnnnn..zaaaassssssssss!!!!!!!!
plzz babe..say my name..say my name...hahahaha...



nick valensi

2 comments:

Unknown said...

gay k0! haha

DuNia PEnuLisan said...

gay apo plop..arghh..jeles ke der??hahaha..