Fahrin Ahmad ke????


hehehehe…Fahrin Ahmad 2 beb…fulamakkkkkkk!!! nk pnggil abg fahrin boleh??hahaha..gedik disitu..ok2..ari nie aku punye entry pasal fahrin ahmad (sbnar entry  ni aku dah post kat tumblr..hahaha)… ala…sape xknl fahrin memang sah ketinggalan bas la kn..ade ke patut xknl…haiiisshhh…
errmm..pagi tadi,aku memulakan langkah ke kelas dengan gumbiranya bersama rumet aku iaitu kema (kema sewel)…jalan nk g kelas pun dalam keadaan tersengeh-sengeh…bakal dapat dekan la katakan..kne la xcited g kelas..(dalam ati xsape tau betapa malasnye kami nak g kelas).. muahahaha…so,dalam perjalanan 2 rumet aku tiba-tiba bersuara & mngeluarkan ayat yg berbunyi begini “adeehh..lapor la weh..singgah bli pau jap”. =) …. aku pun dengan rela hati bersetuju dgn cadangan beliau..tapi aku xbeli apa-apa pun sebab aku dah makan sekeping roti sebelum g kelas..
sampai je kat depan kedai jual pau 2, tiba-tiba aku terpandang satu kelibat seorang pemuda… dari jauh bleh nampak weh..fuhhh..tajam bangat sih penglihatan gue..hahaha..aku pun dengan sepantas kilat mmberitahu rumet aku..dialognye camnie ~~ 

aku  : ma, cuba tengok sane.. nampak x ape yang aku nampak??(mnunjukkan jari ke arah mamat 2..hehe)…
rumet : uit..ensemnye..=)
aku : cam fahrin dowh..(^_^) ..dah2..ko g beli pau..xyah nk mnggatal…bagi aku je..hahaha..
rumet : ermm..(berlalu pergi dengan keaadaan yang tidak puas ati & masih memandang-mandang ke arah mamat tersebut…)

~~~~~mamat 2 nampaknye semakin hampir & dengan serta merta aku memulakan lakonan aku..haaa…nk tau x aku blakon jadi ape..?? hahaha.. xde la..aku xberlakon pun..aku wat dunno jer time die lalu ..tengok pon x…ala..tadi jauh boleh la beb nk usha2…dah depan mata sori la…ko ingat aku ape??xtau malu??..i berani tengok jauh2 je okey..hahaha…ala..nak kecoh-kecoh wat ape..bujet cool la der..kah3… tengah duk syok-syok tengok pemandangan uum (pandang arah lain)..tiba-tiba aku dapat rase die lalu depan aku n menuju ke kedai tersebut..chewaahhh..dapat rase 2…memang xleh blah..hahaha.. dengan xsemena-mena aku terlihat kelibat rumet aku dengan muka yang cukup bahagia sebab dapat jgk tengok mamat 2 dengan jarak yang lebih dekat…cissssssss..(jelessss)..haha..aku xtau nak cakap ape dah time 2..mmg nak tergelak..tapi nasib baik aku sempat cover..control cun la weh..hahaha..tengah2 aku duk tahan aku punye ketawa 2..tiba-tiba..adehhh..mamat 2 patah balik dowh..alamak…mamat 2 pun satu hal..berapa kali ko nak lalu depan aku weh??ala..sengaja la tu nak suruh aku tengok kn..hahaha…so,aku ape lagi..tengok jela.. nah..ambik ko..nak lalu depan aku sangat..sape suruh??? muahahahaha….aku pun xtau la kot2 mamat 2 perasan aku n rumet aku duk usha2 die…aaahhh..lantak la…lepas ni xjumpa daa… tapi jodoh xsape tau kn2…hahahaha..(nak jgk)…:-P

  •  alamak..100% single??? yeesssss!!!!!!!!hahahaha...

No comments: