life must go on !!!

Hidup ini ibarat belantara. Tempat kita mengejar pelbagai keinginan dan impian... Dan memang manusia diciptakan mempunyai kehendak serta mempunyai keinginan..tapi bukan semua yang kita inginkan dapat dicapai..Sesungguhnya tidak mudah menyedari bahawa apa yang bukan menjadi hak kita tak perlu kita tangisi..ermmm..so jangan tangisi apa yang bukan milik kita okey..ini adalah peringatan untuk diri aku jugak...dah xde rezeki nak wat camne kan.. berserah je la..ade hikmat disebalik apa yang berlaku...life must go on..alhamdulillah.. aku hepi ngan idup aku sekarang dengan family n kawan2...adoiii..apesal aku tiba2 jadi jiwang +.touching ni...ape kejadahnye...hahaha...(^-^)...xmau sedih2 okey..tapi jangan gembira sangat..yang penting bersederhana saja....sederhana macam pic aku kat bawah tu..muahahaha...

~~People with many interests live, not only longest, but happiest.~~


p/s : haaa..lebih kurang camni la rupa aku bila hepi...=))


p/s : style same je ngan pic atas..saje nk bujet ala2 cute walaupun pada hakikatnye x..hahaha..layan je la..



No comments: