status yang merapu???

Sebut je buka fb aku mula merapu...
Kalau asyik duk merapu..sampai bila2 aku punya eseimen xsiap.. 
Apa daaaaa...fb ni sangat menyusahkan aku..damn!!!!!!!! 
Ni la manusia..salah sendiri xnampak...tapi salah orang lain nampak je..
Yang lagi melampau, fb plak yang disalahkan...
            
          ********
hellooooooo der..kalau ko xon fb confirm2  la siap ko punya eseimen..
Ala..rileks la...aku bukan merapu ape pun...cuma mengupdate status yang xleh blah je..hahaha..

------> ooo..menjawab..menjawab...
Semenjak musim salji nie..perangai aku dah menjadi2..
buang tabiat agaknya...
Ataupun mungkin disebabkan faktor perubahan cuaca kat Eropah ni yang membuatkan aku berperangai sedemikian..mungkin??

depan rumah aku
Boleh dikatakan hampir setiap status yang aku update kat fb 2 bertemakan nama 'FARID KAMIL'...

Waaahhh...sikit-sikit farid kamil...amat gedik disitu...hahaha.. 
Tapi nak buat camna kan..diluar kawalan..
Aku pun xtau macam mana hati aku boleh pulak meronta-ronta untuk menyelitkan nama abg farid...oppsss...abang?? terlebih sudaaa...hahaha... 

Tapi xsalah kan...kan2...
Aku update biase2 je..xde la melampau sangat.. 
Aku nengok orang lain lagi la melampau..siap i luv u.. ajak jalan2 la...
Ape ko ingat Farid Kamil layan...??? hahaha
Ceehhh..sesuka ati aku je mengutuk orang.. 
tp yang sebenarnya aku kutuk diri aku sendiri...muahaha...

disebabkan terlalu frust..aku membawa diri ke Eropah..
disini aku selitkan beberapa gambar aku semasa di eropah untuk tatapan kamu semua..oyeaaahhh...we love Malaysia!!!!

-------> have fun yeee..(^-^)

P/s : status 2 hanya la gurauan semata2..



 





2 comments: