Isu video seks ahli politik

 Isu video seks ahli politik???

oppss...amat sensitif....ssshhhhh...hahaha

       Nak cakap pasal politik kena pandang kiri & pandang kanan...jangan nak sedap mulut je...nanti xpasal-pasal kena OSA- Akta Rahsia Rasmi...Masalah ini agak serious sehingga seseorang pemberita boleh didakwa dibawah OSA walaupun dia hanya melaporan terdapat bilangan cawan yang wujud dalam pejabat menteri....haaaa... jangan main-main...aku xmau...huhuhu.. 

       errmmm...aku sebenarnya kurang berminat nak bincang pasal politik..sebab pada pandangan aku, isu politik sampai bila-bila pon xkan abis..kalo duk ikut-ikut bole jadi trauma sampai xlalu nak makan nasi...kemungkinan boleh berlaku pada aku la..sebab aku xberapa nak faham pasal politik...keberangkalian untuk menjadi trauma sangat la besar..sebelum jadi ape-ape baik aku jauhi...hahaha

        Dalam duk bising-bising cakap xberminat...tup-tup boleh pulak terambil isu ni untuk eseimen...adeehhhh...sabor je la...jangan lepas nie aku kena penampor sudah....(^_^).... eseimen untuk kelas news writting aku kena wat follow up...so, bila dah nak dekat dateline, seperti biasa la...tanpa berfikir panjang aku terus memilih isu ini untuk dikupas...hari-hari media duk bercerita pasal isu nie...mau x terpengaruh...nie la yang dinamakan pengaruh media massa...hahaha...

      Oleh itu, aku telah mencari beberapa orang untuk dijadikan sumber bagi menyelesaikan tugas aku dengan kadar segera sebab ade lagi seminggu nak kena submit...salah seorang sumber yang aku interview ialah cik mat...cik mat adalah timbalan ketua wartawan kat sinar harian... orangnya sangat sempoi...mudah untuk dibawa berbincang...so..tanpa melengahkan masa..aku memulakan sesi interview... 
   

sesi interview bermula :

bla...bla..bla...bla...bla...bla...
bla...bla...bla....

tapi belum sempat aku meneruskan sesi temuramah..cik mat dah bagi jawapan...jawapannya berbunyi begini...

      "demo ni wakil dari tok guru untuk menanyakan soalan " 

       hahaha...ceeehhhh...mentang-mentang la dia tau aku asal dari kelantan boleh pulak nak judge aku macam tu...hehehe.. tapi xpa..aku xkisah sebab aku xde nak berpihak mana-mana parti... rilex suda~~...:-) janji eseimen aku siap... tu je aku yang aku fikir...xde fikir benda lain...


       Akhirnya eseimen aku siap...hooreeyyyyyyyyyy...terjun tasik jom... walaupun eseimen dah siap...dah submit pon..tapi cik mat masih lagi memerlikan aku kat fb... Rosmizan wakil tok guru untuk menanyakan soalan..hahahah...



p/s : saya xberpihak mana-mana parti politik okey...sekian..=)





4 comments:

Raudhah said...

mmg kite bukan berphak kepada mana2 ahli politik..tapi nanti kalau dah keje nanti atas tekanan boss mesti penulisan kiter berat sebelah..hehehe..mcm Utusan..hehe..peace

DuNia PEnuLisan said...

haaaa..btol...mmg psal nie la sbnarnya nk dikupas..bole dikatakan utusan @ berita harian akhbar yg mngkin berpihak pd kerajan dan sebaliknya bg akhbar lain...mne tngjwb sebagai penyalur maklumat kpd msyrkat??malaysia kini mungkin??

MR. KQPS said...

Hidup harakah!

DuNia PEnuLisan said...

sejak bila ko pndai bc paper ni poji? confius2..hahaha..