sejukkk woooooooo.....

      Petang tadi aku telah mengalami sesuatu perkara yang aneh...sajauh manakah keanehan perkara tersebut??? aaa..ini yang aku nk cite...cecite..cecite...hehe.. kejadian ini berlaku sekitar jam 3petang...time nie aku & beberapa orang rakan sedang melepakkan diri kat bilik berita sementara menunggu kelas yang seterusnya...sambil duk tunggu lecturer masuk..aku ape lagi...xde keje lain dah..on9 + dengar lagu la..tu pun nak kena aku cakap ker??xleh teka sendiri??hahaha....ala..maklum la..eseimen semua dah siap..so..kite enjoy...hahaha..  kepala otak hang!!..eseimen bertimbun-timbun..ade hati nak enjoy konon...huh!! bila cakap pasal eseimen je dengan serta merta emosi aku  terganggu...rase nk sepak orang je...hahaha..

     Semasa aku duk melepak kat bilik 2..macam2 benda yang kami bual kan...semuanya berkaitan isu semasa..muahahaha...Namun....jeng3..beberapa minit kemudian, aku terasa sejuk giler!!! dah rasa macam tengah duk dating ngan Kim Hyun Joong...waaahhh..alangkah comelnye dunia nie...hahaha..sila jangan muntah...( bujet duk kat korea la plak )...



     keadaan itu berterusan sehingga la lecturer masuk...sejuk xterkata...sampai mengigil wa cakap lu...perghhhh...macam mana aku nak sesuaikan diri kat korea lepas ni..?? sejuk sikit pun dah mengigil...sejuk air-cond je kot..hahaha...adoii...pening2.. =) ..oleh sebab itu..aku telah mengambil keputusan yang drastik lagi sistematik iaitu dengan cara membuat unggun api...waahhh..sungguh profesional...kelas ko nyah....wat unggun api dalam kelas...nampak beno menipunye...usin..usin...hahahaha... :-P

2 comments: