Miss u very strong...

      Hurmmm...
      
      Tiba-tiba xleh nak cakap ape...seyes aku sangat sedih malam ni...bukan setakat sedih..dah macam-macam perasaan aku rase..kecewa..tension..rindu..geram..bosan..argghhhh....tapi yang paling penting aku rase nak nangis...uwaaaaaaa...:'(



      Okey...mungkin entry aku  kali ni nampak sedikit kebudak-budakan dan bujet manja kononnya..tapi aku peduli ape..korang boleh kata ape saja.. nak cakap aku gedik..benda camni pon nak tulis kat blog...saje la tu nak tunjuk manja...aaahhh...ade aku kisah?? aku langsung xkisah...

      Sebab aku betol-betol rindukan abah & ma..jangan bagi aku tension malam ni..aku dah xtahan nie..jangan bagi air mata aku jatuh malam ni...please la..aku xnak rumet aku tengok...kuatkan semangat...tarik nafas perlahan-lahan...fuhhhhh...
  
       Aku bukan ape...perasaan nie memang tak boleh nak kawal beb...tiba-tiba aku teringat kat abah..ma serta adik-beradik aku...biase la..lumrah hidup..kalo xde perasaan camni memang confirm termasuk dalam kategori xnormal la kan...

      Tapi sape yang xde perasaan macam aku ni memang sah aku bagi 2 kategori je....xnormal @ ade aweks/pakwe kat sIni...elehhh...orang ade awek/pakwe kat sini boleh ar cakap camtu kan2...------> xde hal punya...rileks ar..baru 2bulan kot..ala..macam budak-budak pulak, ckit-cikit nak balik kampung..nanti cuti sem balik la..(dengan muka berlagak sambil meminta persetujuan aweks/pakwe kat sebelah )...poooraahhh...ko ingat ko hot la wat camtu??? eeuuwww..tak kuasa mak...

     yeeeeeeeeee...okeyyyyyyyyy.....aku akan tamatkan entry ni sekarang jugak....nak tidooo... harap-harap esok ade tiket sebab perasaan aku nak balik kampung dah membuak-buak nih...ermmmm... bye2..


 

No comments: