Biar x cantik tapi jangan gedik

ASSALAMUALAIKUM....
pembuka bicara...

sebelum apa2 terjadi..
bagi aku bernafas dulu..
......
...............
................................


okey...=)
arinie aku nk cakap pasal gedik...
gedik adalah satu perkataan yang amat sinonim dengan perempuan...

betol x kawan2??
sape setuju sila angkat tangan macam saya...


waaaahhh..ramai jugak yang setuju...
bagusss..mak sayang u ollz...

Kalau nak bercerita pasal gedik ni sampai bila pun memang xabis...
sebab gedik nie banyak musim...

bermusim-musim...
setiap tahun..
xkira dimana jua anda berada..
usia @ masa bukanlah penghalang untuk anda menjadi gedik...


so..aku ringkaskan cerita..
ceritanya mcm nie...

pada suatu hari...
kawan baik aku ade antar msg tanya khabar...
bagus jugak kawan aku ni ye...
ingat jugak kat aku...
ermmm...terharu..:'(

so..sedang kami bemesej2..
tiba2 aku dikejutkan dengan mesej yang berbau sedikit pelik...
bukan berbau lucah okey...
lucah2 xmain la...
x cool beb...

mesejnya berbunyi begini :


"try ko wat gedik2 cikit...
confirm dapat pakwe..."


ayyyyyyyoooo..WAT THE FISH??
ape kejadahnye aku nak berkelakuan gedik...
Wat gedik semata2 untuk dapatkan pakwe??
xde maknanye ~~~~~


aku rase nak timbuk je kawan aku tu...
ade ke patut ajar aku suh jadi gedik...
ajar la aku jadi wanita muslimah ke..
baru betol...
ini tidok..ajor den jadi gedik...ayoyoyo...

yeee...aku tau..
kita hanya manusia biasa...
kadang-kadang kita sendiri pon xsedar dengan kelakuan kita kan...
tergedik sana..
tergedik sini...

aku pon sama...
time nengok movie tiba2 muncul si hero kacak...
waaahhh...ape lagi...
kegedikan melanda la jawabnye..hahaha...


haaa...tengok2...gedik mai dah...
upload2 gambar la plak...adeehhhh...hahaha
 **********


  pergaulan tu kena jaga..
jangan nak lebih2...
aku tampor satg baru tau..


insyallah...
kalau benda 2 boleh di elakkan...
kita kena sama-sama berusaha untuk menghindarinya...
oyeaaaahhhhh....


TAPI..........
Ade jugak orang yang suka tengok kegedikan seorang perempuan..
comel lagi cute katanya...

waaaaahhhhhh...
comel ye..???
okey...alololo..comelnye...
zzzzzzzzzzzzzz...(tido secara tiba2)..hahaha


aku xnak komen pasal nie..
bukan ape..
aku nak komen camne...
sebab aku bukan lelaki...


ok laaa...
byeeeeee....

sebelum 2 tengok gambar makcik aku kt bawah nie...
tua2 pon masih nk menggedik..
hahahaha..






No comments: