Malaysian footballer pilihan gua

Sedang aku tengah syok mengelamun....tiba2 sekor kucing kelihatan menari-nari di depan aku...apa motif dia sebenarnya???cuba nak goda aku?? mungkin??..so...hari ni aku nak buat entry pasal Malaysian footballer pilihan gua..kucing tu xde kena mengena langsung dalam hal ni..dia cuma jadi mangsa keadaan....let me to continue...pemain bola sepak negara pilihan gua adalah...apek??? sebenarnya pilihan gua adalah apek..tapi disebabkan terlalu ramai awek cun serta hot yang menjerit2 & sanggup bergusti sesama sendiri bagi merebut apek yang dah sememangnya tunang jejari runcing...sebelum jadi macam diorang baik gua berundur...hahaha...gua sudah tukar...tadaaaa...the winner is Mohd Fadhli Mohd Shas... oyeeahhh...Mohd Fadhli Mohd Shas atau lebih dikenali sebagai fadhli shas..beliau merupakan pemain pertahanan negara (defender) yang baru berumur 20tahun...okey..gua lagi muda 2tahun..yesss!!..haha...

gambar aku curi kat cik google...=))





Gua tau..penyokong bola sepak Malaysia masih lagi dilanda kekecewaan setelah tewas di tangan Singapura beberapa hari lepas....gawang malaysia bolos dengan 5gol..mau tak kecewa...kekalahan Malaysia sedikit sebanyak mendapat reaksi beberapa pihak..majoriti yang gua tengok semua menunding jari kepada pemain pertahanan... defender yang dipersalahkan iaitu gua punya pilihan la..itu lagi mau tanya ka?? Fadhli shas yang digandingkan bersama Muslim Ahmad & Mahali Jasuli...pertahanan rapuh serta longgar katanya...kesilapan mudah pemain pertahanan...kenapa boleh jadi macam ni??mungkin sebab gua xsempat nak bagi suntikan semangat dekat fadhlishas kot... sebab gua masih lagi bergembira dengan kemasukan stewart downing ke Liverpool..hahaha...haduyai pun...

Bagi gua la kan..jangan nak salahkan fadhli shas kalo dia ensem..(sumpah gua kena kutuk lepas ni)... jangan nak salahkan pertahanan rapuh serta longgar je...goalkeeper pun kena main peranan jugak beb.. gua tengok 2gol pertama Sharbinee Alwee xde gaya nak terbang pun....terbang la der..tangkap bola jangan kasi lepas..

Bila tewas je pemain la yang kena kutuk..penyokong pun penting jugak der..jangan pandai condemm je..bagi la semangat sikit.. masa perlawanan dengan kelab gergasi EPL baru ni bukan main semangat lagi gua nengok... gua pun sama.. sori The REDS..kali ni gua sokong HARIMAU...(^_^)

gua bukan nak berlagak macho dengan menulis entri neh..gua cuma nak bagitau malaysian footballer pilihan gua adalah fadhli shas..2 je..jangan baling gua dengan kasut sudah...

fadhli shas..gua sokong lu...Norshahrul Idlan Talaha (mat yo) pun pilihan gua jugak...pemain negara di posisi striker...
kepada pasukan negara buat yang terbaik...kasi pecah itu gawang singa okey...


5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

henseemmm tuuuu

Semundra said...

nasib die ni, jgn amik safiq rahim ok hehehe

my new story said...

kak anisa : btol kak nis..mmg ensem pun..hehehe

semundra : safiq rahim gua xmau..:-P

aminuddin abidin said...

mmg defender mcm xde pon mse lwn sgpore aritu tmasuklah si fadhli syas ni...hohoho

my new story said...

aminuddin : arghhhh..fadhli shas xsalah dlm hal ni..dia cuma mangsa...hahaha