salam lebaran buat semua



Hai... selamat hari raya aidilfitri buat semua...maaf zahir & batin..=))...ucapan aku masih belum terlambat kan?? masih di terima pakai kan? walaupun pada hakikatnya memang dah terlambat..tapi aku tetap nak ucap jugak....lantak pi la..hihi

Sebelum aku membuka langkah silat yang lebih panjang lagi..izin kan aku untuk meluahkan rasa kecewa...duit raya aku tahun nie ciput dowh...grrrr...nampak sangat aku makin muda kan..ahaha..okeh..selesai sudah sesi luahan rasa..

hari nie aku xnak cakap banyak..keje aku hari ni cuma nak eksyen je..konon2 nya artis top la kan.. tayang gambar kat blog....amacam??ada yang tak puas hati?? nak gaduh?? lek lu..sape suruh xdatang beraya umah gua??okeh2.. gua tak nak gaduh2 beb..awal2 lagi gua dah bagi peace yaww!!!


hye..selamat hari raya!!
macam kembar tak?? memang tak la kan..haha
ahahaha..aku pun xtau ape motif gambar neh...
my inspiration..=)

 ma & abah gua

meroyan..

bersama sepupu


adik gua
kak ngah gua
awal2 lagi kami dah tibai...penat tunggu tetamu..haha


okeh...sekarang lokasi dah berubah.. jom terjah ke rumah datukku & nenekku..hehe.

tadaaaa....

bila cucu bersama nenek
pe jadahnya sepupu gua tido sambil berdiri??
=))
cucu lelaki

amacam?? macho x?
bahagian kaki gua kasi potong sbb masa nie gua pakai selipar jepun je..haha

okeh..ni gambar curik...

1 comment: